piątek, 8 maja 2015

Fit tortilla

Hej hej!

To już ostatnia notka z tygodnia ze mną. Naprawdę dobrze się bawiłam i myślę że powtórzę to jeszcze nie raz. Dzisiaj, na sam koniec, dodaję szybką notkę na szybki przepis. Uwielbiam tortillę. Mogłabym jeść ją codziennie, ale sięgam po nią rzadko bo gotowe placki które są dostępne w sklepie to po prostu bomba pustych kalorii.
Na szczęście szybki i prosty przepis który poznałam (a takie lubię najbardziej) pozwolił mi cieszyć się dziś moim ulubionym daniem.

A więc, po kolei:

składniki:
-3 szklanki mąki żytniej (ja swoją kupiłam w carrefourze)
-2/3 szklanki oliwy
-3/4 szklanki wody
-łyżeczka soli

Wszystko wrzucamy do  miski i wyrabiamy ciasto jakieś 10 minut. Z ilości powyższych składników wyszło mi 6 placków. Cieniutko rozwałkowuję ciasto na papierze śniadaniowym a potem wrzucam na rozgrzaną patelnię (teflonową) i smażę po 3-4 minutki z każdej strony. Podaję z sosem jogurtowo-czosnkowym, kurczakiem i warzywami. Polecam! :)





11 komentarzy:

  1. omnom ! wygląda pyszne ! skorzystam ! :)
    http://okiem-canona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie! Dzięki za przepis, na pewno skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I need to try that, looks so yuummyy! But I'm not that good cooking ;-;

    I'm following you, I hope you can follow me back <3

    http://sleepy-deer.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki? To dla mnie bardzo ważne, ja zrobię to samo u Ciebie :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO tak! Dzięki za przepis, kocham tortille, ale te kupne placki to tona syfu ! Wreszcie zrobię je sama! :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej wersji tortilli jeszcze nie jadłam :) Koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm muszę wypróbować przepis. Smacznie i zdrowo - to co lubię :)

    OdpowiedzUsuń