sobota, 29 listopada 2014

Dublin, Irlandia

Dziś na szybko post tylko ze zdjęciami! Nawet nie mam czasu napisać kilku sensownych słów, więc po prostu, oglądajcie! :)


Okolica w której się zatrzymałam:





morze podczas odpływu cofa się bardzo, bardzo daleko! kilka godzin później w miejscu w którym beztrosko spacerowałam, były już kilkumetrowe fale.  





























Howth
 








nie mogę uwierzyć że widziałam fokę w jej naturalnym środowisku! <3333












najlepsze frytki jakie jadłam :)



















































I jak tu nie kochać Irlandii?


9 komentarzy:

  1. Jej! Piękne :)
    Dziękuję, że tyle zdjęć dodałaś - uwielbiam je w ilości 'hurtowej' hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super klimat zdjęć, szczególnie tych na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne po prostu! Jesteś wielka, na pewno zachęciłaś wiele osób do odwiedzenia pięknej Irlandii :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie tam jest, poza tym.. gdzie można nabyć takie czapeczki? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia! uwielbiam oglądać Twoje prace i wgl to chyba Ci nie pisałam, ale jesteś moją fotograficzną inspiracją :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia sa takie piękne, że oglądam je za każdym razem, jak tylko wchodzę na Twojego bloga! <3

    OdpowiedzUsuń