środa, 16 lipca 2014

10 kosmetyków wartych uwagi za +/- 10 zł

Hej hej! Jak mijają wam wakacje? Dziś przychodzę do was z notką na temat 10 kosmetyków, które kosztują około 10 zł i naprawdę są warte uwagi. Uwielbiam, kiedy niska cena idzie w parze z jakością i nie wyobrażam sobie, żeby któregoś z tych produktów zabrakło w moich kosmetykowych zbiorach :) Zaczynajmy!


1. Żele antybakteryjne Bath and Body Works. Cena ok. 9 zł na allegro lub w sklepie stacjonarnym B&BW.


   Jak widać, mam dość sporą kolekcję tych żeli, a i tak wszystkie nie zmieściły się na zdjęciu. Pachną cudownie, pozostawiają ręce naprawdę czyste i dość nawilżone. Zawierają w sobie 70% alkoholu, więc wydaje mi się że dezynfekcja przebiega na wysokim poziomie. Plusem są słodkie opakowania, w które można wsadzić buteleczkę i przyczepić to opakowanie np. jako breloczek do kluczy, torebki, piórnika :) W każdej swojej torebce mam jedno opakowanie i nie wyobrażam sobie wyjścia z domu lub wyjazdu gdzieś bez tego specyfiku.

2.Korektor Catrice Camouflage Cream, ok. 11 zł, dostępny w Drogeriach Natura





 Skusiłam się na ten korektor dlatego, że był dostępny na 40% obniżce, a ja szukałam idealnego czegoś by przykryć niedoskonałości. Okazało się, że to naprawdę kamuflaż. W skali od 1 do 10 kryje w moim odczuciu na 9, utrzymuje się bardzo długo i doskonale niweluje wszelkie zaczerwienienia. Nadaje się też pod oczy, choć nie działa rozświetlająco, a właśnie kryjąco. Osoby z dużymi sińcami powinny być z niego zadowolone. Jedyny minus to niezbyt higieniczne opakowanie, przed włożeniem w niego palca trzeba upewnić się, że nasze dłonie są czyste.

3.Produkty do ust Golden Rose, szminki ok. 10 zł, konturówki 4-9 zł, dostępne w sklepach i na stoiskach Golden Rose.

Szczerze mówiąc, nie wiem co mam tutaj napisać. Te szminki i konturówka są tak genialne, że najchętniej wykupiłabym całe kolekcje. Szminka po lewej to szminka z serii Vision Lipstick w kolorze 104. Ma nawilżającą formułę i przyjemne, satynowe wykończenie. Szminka po prawej to seria Matte Velvet w odcieniu 07, ma matowe wykończenie i jest moim ulubieńcem już od marca. Trzymają się na ustach cały dzień i są po prostu nie do zdarcia, zwłaszcza w komplecie z pasującą do nich konturówką która kosztowała 6 zł.


4. Suchy szampon Batiste, cena 10.90, dostępny w Biedronce



Zastanawiałam się, czy to w zasadzie można zaliczyć do tej notki, bo normalna cena np. w Hebe, albo w drogeriach internetowych to ok. 15 zł, ale ostatnio pojawiły się w Biedronce za 10.90, a z tego co wiem, jeszcze tam są, więc stwierdziłam, że ten szampon może się tu pojawić. Świetnie odświeża włosy gdy ich nie umyłyśmy a musimy gdzieś wyjść. Mam go dopiero ok. 2 tygodnie a już zastanawiam się, jak mogłam bez niego żyć :)

5.Baza pod cienie Miyo, Eye Do, cena 9.90, dostępna w szafach Miyo.



Długo szukałam bazy do cieni w przyzwoitej cenie, która miałaby taką miękką konsystencję i naprawdę podbijałaby kolor cieni oraz przedłużała ich trwałość. Ta sprawdza się idealnie, w dodatku ładnie wyrównuje kolor powieki. Jeśli mi się skończy, na 100% kupię kolejne opakowanie.

6. Maseczki do twarzy z Ziaji, cena ok. 1,50 zł, dostępne we wszystkich sklepach kosmetycznych.

Musicie wybacz mi, że te maseczki są otwarte, ale to chyba najlepszy dowód na to, że ich używam i że są warte polecenia. Świetnie nawilżają, oczyszczają i pozostawiają skórę miękką, idealnie przygotowaną do następnych zabiegów. W dodatku ich cena, niecałe 2 zł w zależności od sklepu i rodzaju maseczki jest śmiesznie niska i uważam że ten produkt jest wart o wiele więcej. W ogóle bardzo cenię sobie Ziaję i mam wiele kosmetyków z tej firmy.

7. Tusz do rzęs Essence Multi Action Mascara, dostępny w szafach Essence za 9.90.


Pierwszy raz kupiłam ten tusz kilka lat temu, jako jedną z moich pierwszych maskar. Zawsze do niej wracam, ładnie podkręca, pogrubia i wydłuża rzęsy. Ma śliczne opakowanie i klasyczną szczoteczkę która dobrze rozczesuje rzęsy. Przez pierwsze tygodnie jest dość mokry, więc może odbijać się w okolicach oczu, ale gdy już podeschnie, jego formuła jest idealna.

8. Lakiery do paznokci H&M, cena 9.90 za 3 sztuki, dostępne w H&M.


Byłam w szoku kiedy przekonałam się, że te lakiery mają takie dobre krycie. To srebrne cudeńko zakrywa płytkę paznokcia już po jednej warstwie! Nie wiem czy za tą cenę znajdziemy coś lepszego :) Wytrzymują na paznokciach 3-4 dni, plus za małą buteleczkę, przynajmniej mamy szansę zużyć lakier do końca.

9. Krem BB 8w1 Eveline, dostępny w drogeriach za ok. 11-12 zł.


Idealny zamiennik podkładu na lato. Ładnie wpasowuje się w kolor skóry, pięknie wyrównuje koloryt twarzy a co lepsze - ma dobre krycie. Cudownie nawilża skórę i wydaje się, jakby na twarzy nie było nic, bo jest taki lekki. Nie podkreśla suchych skórek. Mogę się przyczepić do tego, że producent obiecuje nam zmatowienie skóry, ale zmatowienia żadnego nie ma, więc jeśli ktoś nie lubi efektu zdrowego błysku skóry, to musi użyć pudru. Jeśli chcę mieć naprawdę idealną cerę, a mój makijaż musi długo wytrzymać, nakładam najpierw ten BB krem a potem cienką warstwę podkładu. Sprawdza się idealnie :)

10. Pomadka w płynie Lovely Extra Lasting, Rossmann, ok. 8 zł



Nie znam produktu, który jest bardziej trwały niż ta pomadka. Nie do zdarcia jeszcze bardziej jak szminki Golden Rose. Kiedyś pomalowałam nią usta na 18-godzinną podróż. Wytrzymała! Oczywiście w ciągu podróży normalnie jadłam, piłam, mówiłam. Coś niesamowitego. Do tego ma śliczny, cytrynowy zapach. Niestety jest dostępna tylko w 3 odcieniach, oprócz tego mocnego różowego mamy jeszcze do wyboru soczystą czerwień i kolor wpadający w ceglasty brąz. Myślę jednak, że każdy znajdzie coś dla siebie.



I to już wszystko na dziś. Następną notkę postaram się zrobić o jedzeniu, mam nadzieję, że mi wyjdzie. Dajcie znać, czy macie któryś z tych kosmetyków i jak wam się spisuje. Do następnego wpisu! :)


3 komentarze:

  1. Batiste i Catrice Camouflage polecam - świetne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa pomadki w płynie :) Muszę ją dorwać :)
    Chciałabym Cię też zaprosić na mojego bloga: naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te szminki :]

    OdpowiedzUsuń