niedziela, 22 marca 2015

I'm too afraid of my heart to let you go

Stęsknieni za wiosną i ciepłem? Ja bardzo!

Namówiłam narzeczonego, żeby trochę się poświęcił i porobił mi kilka zdjęć. Mojej figurze do idealnych daleko, ale pracuję nad tym. Już w najbliższy wtorek notka z przepisami na zdrowe śniadanie i zdrowy obiad, mam nadzieję, że oprócz wtorkowej uda mi się dodać jeszcze jedną w tym tygodniu :)

Absolutnie oszalałam na punkcie spodni z wysokim stanem i krótkich crop topów. Wiem że tego lata będę nosić takie rzeczy do bólu. Na razie jednak nie jest na tyle ciepło by paradować w samym topie, więc na wierzch założyłam jeszcze moją ukochaną kurtkę z futerkiem.

Dajcie znać, czy chcielibyście oglądać takie posty częściej :)













spodnie h&m / top h&m / kurtka bershka



Oprócz tego, łapcie trzy piosenki które towarzyszą mi w tym tygodniu bez przerwy: 






Do następnego! :)

7 komentarzy:

  1. Ale cudownie wyszłaś na tych zdjęciach! <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, idealna!
    Też pokochałam spodnie z wysokim stanem! ♥
    diamentoowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez ostatnio zaopatrzylam sie w wysoki stan i watpie, ze kupie inne spodnie! polecam te z bershki, kosztuja tylko 100zł, a sa bardzo trwałe

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, Bershka ma bardzo dobre jakościowo spodnie :) zobaczymy jakie będą te z h&m, zapłaciłam za nie 59,90, oby spisały się równie dobrze.

      Usuń
  4. Bardzo klimatyczne zdjęcia!
    http://rudefotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. To w takim razie dziękuje Twojemu Kochanemu za poświecenie ! Bo zdjecia są super :) Czekam na więcej! I pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. głupio to zabrzmi^^ ale chciałabym mieć taki tyłek! :D

    i Wszystkiego Najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń